perjantai 14. kesäkuuta 2013

Première

Oon miettiny monesti alotanko blogin pitämisen sitten kun vaihtovuosi lähestyy, ja tulin siihen tulokseen että kannattaa sitä nyt ainakin kokeilla, mitäpä siinä menettää. Olin tehny myös sopimuksen itteni kanssa että alotan, jos alotan, sen sitten vasta kun saan perhetiedot ja tänään kun ne sitten tuli puhelimitse, niin kai siitä sopimuksesta on pakko pitää kiinni, joten tässä sitä nyt ollaan.

Elikkä mun hostperhe asuu Kanadan länsirannikolla, British Columbia nimisessä osavaltiossa. Heidän kotikaupunkinsa nimi on Terrace ja se on aikalailla siinä osavaltion länsiosassa ja tosi lähellä merta ja isoja vuoristoja, täydellistä! Mun perheeseen kuuluu äiti, isä, kaks veljee 15.v ja 13.v ja sisko 9.v. Kukaan ei voi kuvitella sitä tunnetta kun sain kuulla et saan kolme PIKKUsisarusta ja viä kaks niistä on poikia! Oon koko elämäni eläny 5 vuotta vanhemman isosiskon kanssa, joten en voi muuta kuin hymyillä! Perheeseen kuuluu myös koira, mikä todennäkösesti helpottaa mun oloa huomattavasti, sillä saan jo viikon erossa olemisesta mun oman koiran kanssa jotain ihme vierotusoireita.... :D

Tossa nyt paras kuva mitä löysin siitä sijainnista, ja hei tajusin ny itekki et emmää kovin kaukana Alaskasta tuu oleen. (oon saanu siitä aika paljon kuittailua)



Jotenki nyt vasta näiden perhetietojen ja sijainnin saatua tajuaa niinku ihan oikeesti että on lähössä vuodeks jonnekkin ihan muualle. Katoin google mapsista että tuun oleen 5000km päässä kotoa, sinänsä ihanaa, mutta toisaalta pelottavaa. Laskin nyt että oon ollu tietonen tosta perheestä nyt 4 tuntia ja pistin jo hostäitelle kaveripyyntöä menemään. Pelottaa kyllä jo nyt että millasen kuvan oon antanu ja tuun antamaan ennen kun nään ne kasvotusten. Mulle sanottiin puhelimessa et ne ottaa mut 3kk "koeajalle" tai sellaselle, ja sit päättää jatkaako mun kanssa. Toi on varmaan tosi yleistä, mutta silti tuli järkyttävät paineet että pitääköhän ne musta oikeesti yhtään sit ku meen sinne ja sit jos ne ei haluukkaan pitää mua sen 3kk jälkee, että miten sitten käy ja pläää pläää... Ihan turhaa huolehtimista, tyypillistä mua. Nyt kun vähän katoin sen hostäiten facebook kuvia niin tuli sellanen olo että noi on niin mun tyyppisiä ihmisiä! En oo löytäny viä yhtäkään negatiivista puolta tästä koko jutusta ja meinaan oikeesti haljeta onnesta! Huomenna olis lähtö Kroatiaan viikon lomalle, mikä sinänsä tuli nyt aika huonoon paikkaan, sillä tiiän tasan tarkkaan mitä tuun ajattelee koko loman. No mutta tällästä ny tälläkertaa ja joo teksti on vähä millasta on mutta sisältöhä siinä on tärkeintä. Kirjottelen sitten loman jälkeen taas jos ilmenee jotain uutta. :)

Peace, Koo