Järjestettiin mun yhen parhaimman kaverin kanssa yhteiset läksiäiset ja vaikka panikoitiin ja stressattiin tota iltaa melkein kuukausi, kaikki onnistu täydellisesti eikä parempaa iltaa ois voinu toivoa. Yhessä vaiheessa iltaa ymmärsin vaan iha oikeesti että nyt se on menoo vuodeks jonnekin ihan muualle, ja siinä vaiheessa ne kyyneleet ja tunneryöppy vasta alkokin...
Oltiin kokkailtu edellisenä päivänä 6h ja ruokaa oli varattu PALJON... Silti jonnekkin ne kaikki vaan hävis illan päätteeks. Olin niin onnellinen siitä miten moni oli päässy paikalle ja muutama jopa vaivautunu läksiäislahjankin ostamaan. x)
Tää oli mun lemppari ja ihanaa että joku jaksaa nähä noin paljon vaivaa! Tuun ehdottomasti nukkumaan koko vuoden pää ton tyynyliinan päällä!:)
Kuten jo sanottu lähtöön ei oo enää liian paljon aikaa, mutta sopivasti nyt ainakin. Hostperheen tuliaiset on ostettu ja uus kamera matkaa varten valmiina (Olympus PEN mini, aivan huippu). Uutta tietoo sinänsä ei oo kauheesti tullu, mitänyt kuulin että mun tulevassa koulussa alotetaan heti syyskuussa tekemään musikaalia, joka esitetään sitten joulukuussa. Hostäite vähän jo vihjaili että vaihto-oppilaat on tosi usein ollu mukana kyseisessä projektissa ja lupauduinki siinä samassa että osallistun jos mahollista... RISTUS! Sain myös vähä lisä käsitystä ekasta viikostani Vancouverissa. Elikkä asutaan hostäitin siskon luona ja se korisleiri on siis sellainen vaan että reenit on klo 12-15 kerran päivässä viiden päivän ajan ja muuten saa tehä mitä lystää (shoppailla), elikkä ei hassumman kuulonen eka viikko toisella puolella muailimmaa...
Mutta nyt nautin viä muutaman viikon elämästä täällä. :)
Peace, Koo



